احتمالاَ شما دوستدار گل و گیاه هستید، شاید دوست دارید محیط کار و زندگی خود را با گل و گیاه تزیین کنید، و طبعاً حاضرید برای برای تغذیه روح خود با خرید گل و گیاه هزینه کنید. اما نگران هستید که چگونه از گیاه خود مراقبت کنید، چه زمانی باید به گیاه خود آب دهید، چه میزان نور برای گیاه تان کافی ست، یا بازه دمای محیط مناسب رشد گیاه جقدر است و یا چگونه از نیازهای گیاه آگاه شوید؛ و یا جزء کسانی هستید که گیاهان خود را به دلیل آب دادن زیاد و یا دیر آب دادن از دست داده اید!  

ما به شما تجهیز مای فلورت را پیشنهاد می کنیم.

این تجهیز به شما این امکان را می دهد که از هرکجا که هستید با گیاه تان در ارتباط باشید و نیازهای آن را ببینید. کافی است تجهیز مای فلورت را روشن کنید و آن را از طریق وای فای به شبکه بی سیم محل زندگی و یا کار خود وصل کنید. این تجهیز قادر خواهد بود علائم حیاتی گیاه -شامل میزان رطوبت و شوری خاک، رطوبت، دما و نور محیط- را اندازه گیری و ارسال نماید و شما از طریق اینترنت به آن اطلاعات دسترسی پیدا کنید. چنانچه هریک از این علائم در محدوده تعیین شده نباشد، تجهیز به شما هشدار دهد تا اقدام متناسب را انجام دهید.

با استفاده از تجهیز می توانید وضعیت گیاه را در بازه زمانی روز، هفته، ماه و حتی سال مشاهده کنید و برای تشخیص مشکلات احتمالی گیاه، به خوبی از آن بهره ببرید.

 نگران تأمین برق و یا خرید باتری برای این دستگاه نباشید؛ چرا که با باتری قابل شارژ تغذیه می شود.

به سبب سادگی کار با این دستگاه، همه اعضاء خانواده را می توانید در این امر شریک کنید و روحیه حفظ و حراست از گیاه و فضای سبز را در خانواده نهادینه کنید.

 

  • ما این تجهیز را به همه کسانی که در منزل و یا محیط کار خود از گل و گلدان آپارتمانی نگهداری می کنند، توصیه می کنیم.
  • ما این تجهیز را به همه کسانی که نسبت به سلامت گیاهان آپارتمانی خود حساس هستند توصیه می کنیم.
  • ما این تجهیز را به همه کسانی که در نگهداری گیاهان آپارتمانی، دارای تخصص کافی نیستند، توصیه می کنیم.
  • همچنین این تجهیز را به همه افرادی که در نگهداری گیاهان آپارتمانی دارای تخصص کافی هستند نیز توصیه می کنیم؛ چون با توجه به ثبت سیر علائم حیاتی گیاه توسط این تجهیز گیاهان خود را حرفه ای تر نگهداری خواهند نمود.

 

مشخصات فنی محصول