برای استفاده از تمامی امکانات مای فلورت، کافی است ابتدا تجهیز را داخل خاک گلدان قرار دهیم و سپس گونه گیاه خود را از لیست گیاهان موجود در اپلیکیشن مای فلورت انتخاب کنیم. تجهیز شرایط محیطی گیاه را اندازه گیری کرده و از طریق ارتباط بی سیم و مودم خانگی به اینترنت متصل شده و اطلاعات را به دستگاه هوشمند ما (موبایل، تبلت و …) ارسال می کند. از این پس، در زمان مناسب، نیازهای گیاه، توصیه های تخصصی و بسیاری امکانات مفید و کاربردی دیگر را در اختیار خواهیم داشت.

 

توضیحات قابلیت های اپلیکیشن مای فلورت

مشاهده اطلاعات گیاهان

اسامی بیش از ۲۰۰ گونه از گیاهان آپارتمانی در این مجموعه گردآوری شده است که شما با انتخاب هریک از آنها می توانید اطلاعات تکمیلی در مورد آن گیاه از قبیل نام علمی، خاستگاه گیاه، نحوه نگهداری، میزان نیاز گیاه به نور، آب و …. را مشاهده نمایید.

اضافه کردن گیاه به عنوان گلدان من

در این قسمت شما می توانید یگ گیاه را از لیست گیاهان به عنوان گیاه خود انتخاب نمایید که در این صورت آن گیاه در صفحه جداگانه ای به نام «گیاهان من» قرار داده می شود.

تعریف گیاه جدید توسط کاربر

چنانچه شما گیاهی را داشته باشید که در لیست گیاهان اپلیکیشن نباشد، می توانید با استفاده از این امکان اطلاعات گیاه جدید را در اپلیکیشن وارد نمایید.

پیشنهاد هوشمند گیاه

این نرم افزار قادر است با دریافت اطلاعاتی از قبیل محل سکونت، نوع علایق کاربر و … گیاهان آپارتمانی مناسب و مطابق سلیقه فرد را پیشنهاد دهد.

دریافت اطلاعات ارسالی از سوی ادمین در قالب پیام

تعریف اقدام و یادآوری آن در قالب پیام، هشدار و پوش نوتیفیکیشن: شما می توانید برای گیاه خود اقداماتی از قبیل زمان آبیاری، زمان هرس، زمان تعویض گلدان و …. را تعریف و تعیین کنید تا اپلیکیشن اقدامات لازم را در زمان های تعریف شده به شما یادآوری نماید.

مشاوره گیاه پزشکی از طریق منوی ارتباط با پشتیبان (ادمین)

شما می توانید جهت حل مشکل گیاهان خود با مشاوران گیاه پزشکی اپلیکیشن از طریق منوی ارتباط با پشتیبان در تماس بوده و راهنمایی های خاص بگیرید.

مشاهده اهالی فن

شما می توانید در صورت نیاز به تجهیزات و ملزومات گیاه خود از قبیل خاک، کود ، سم و … از این طریق به صورت مستقیم با عرضه کنندگان این محصولات در ارتباط قرار گرفته، با ارائه کد تخفیف محصولات مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تعریف گیاهبان

شما می توانید علاوه بر خود فرد دیگری را به عنوان گیاهبان به نرم افزار معرفی کنید تا آن فرد پایش و مراقبت از گیاه را انجام دهد.

محدودیت زمانی سطح کاربری

مدت فعال بودن هر یک از این کاربری ها در بازه زمانی شش ماهه و یا یک ساله بوده، بنابر نیاز کاربر قابل خریداری است.

 

اپلیکیشن مای فلورت را چطور مورد استفاده قرار دهیم؟

راهنمای کامل طرز استفاده از اپلیکیشن مای‏ فلورت را از اینجا دریافت نمایید.