راهنمـای عیـب یابی تجهیـز مـای فـلـورت

ردیف

مشکل

راه حل

۱

تجهیز روشن نمی‏ شود. یعنی با فشار دادن کلید روشن/خاموش، چراغ آبی، ۲ بار چشمک نمی زند. تجهیز را شارژ نمایید.

۲  

با اتصال تجهیز به شارژر، چراغ قرمز روشن نمی شود. ۱- از صحت آداپتور شارژ اطمینان پیدا کنید.

۲- از صحت کابل شارژ اطمینان پیدا کتید.

۳- در صورت عدم رفع مشکل، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

۳  

با روشن کردن تجهیز، در لیست دستگاه های وای فای در تلفن همراه، دستگاه وای فای که با MF شروع شود، دیده نمی شود. ۱- با خاموش کردن و روشن کردن مجدد تجهیز، از روشن بودن آن اطمینان حاصل کنید.

۲- اگر مشکل برطرف نشد، یک بار نیز وای فای را خاموش و روشن نمایید.

۳- تجهیز را در نزدیکی وای فای قرار دهید.

۴- در صورت عدم رفع مشکل، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

۴

تجهیز به دستگاه وای فای متصل نمی ‏شود. یعنی پس از ورود SSID و نام رمز، چراغ آبی ۵ بار چشمک نمی زند. ۱- از صحت کارکرد دستگاه وای فای اطمینان حاصل نمایید.

۲- از صحت نام و نام رمز دستگاه وای فای و واردکردن صحیح آن اطمینان حاصل نمایید.

۳- ممکن است MAC Address Filtering را در دستگاه وای فای فعال کرده باشید. برای دریافت آدرس MAC تجهیز با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید و پس از دریافت MAC ، آن را در لیست دستگاه های وای فای خود اضافه نمایید.

۵ 

مراحل راه‏ اندازی طی شده است؛ ولی هنوز وای فای که با MF شروع می ‏شد، از لیست دستگاه های وای فای خارج نشده است. مراحل راه ‏اندازی را از ابتدا شروع نموده و SSID و نام رمز را با دقت و صحت و در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه وارد نمایید.

۶  

تجهیز به دستگاه وای فای متصل می‏ شود؛ ولی در اپلیکیشن به روز رسانی اتفاق نمی افتد. ۱- از صحت اتصال دستگاه وای فای به اینترنت اطمینان حاصل نمایید.

۲- صفحه اپلیکیشن را refresh نمایید.

۷ 

تجهیز پس از روشن شدن، بعد از ۵ دقیقه خاموش می ‏شود. مراحل راه ‏اندازی را از ابتدا شروع نموده و اطلاعات را در کمتر از مدت زمان ۵ دقیقه وارد نمایید.

۸

با روشن شدن تجهیز و در حین مراحل راه اندازی، صفحه ‏«پیکربندی وای‏ فای» روی تلفن همراه ظاهر نمی شود. ۱- از خاموش بودن VPN روی تلفن همراه/تبلت/لپ تاپ خود اطمینان حاصل نمایید.

۲- دقت نمایید که تجهیز در محدوده پوشش وای فای باشد.

۳- دقت نمایید که تجهیز در اثر عدم فعالیت بیش از ۵ دقیقه شما، خاموش نشده باشد.

۴- دقت نمایید که تجهیز شما حتما به آی دی خودش در لیست وای فای متصل شده باشد.